dilluns, 3 de novembre del 2014

EL MUNOG DE PIA CALLÍS

Podria dir mil coses sobre què va ser el MUNOG per a mi, però seria impossible explicar tot el que vaig aprendre, tota la gent que vaig conèixer, tot el que vaig sentir durant aquesta curta setmana.

Durant l’estiu fent la feina, que se’m va fer llarguíssima, no m’imaginava que valdria tant la pena, l'esforç i les hores invertides. Ara, la tornaria a fer totes les vegades que calgués.
Realment el MUNOG m’ha canviat, m’ha fet mirar el món de manera diferent, m’ha fet entendre la realitat, m’ha donat l’esperança que jo puc fer alguna cosa important i m’ha fet conèixer-me més a mi mateixa.
M’agradaria afegir que trobo importantíssim potenciar cada cop més projectes com aquest ja que ens aporten moltíssims coneixements, valors, experiències que no podem adquirir a través, només, de l’escola.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada